Ben gittiğimde bir tane 20 mm yumurta oluşmuştu hayırlısı bakalım 🙏 bu benim ikinci iğne oluşum, ilkinde olduktan iki ay sonra hamile kalmıştım maalesef kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Bu sefer hem iğne acıttı (göbekten vuruldum) hem de sabaha kadar kasığımın ağrısından uyuyamadım çok şiddetli ağrı oldu 😔 umarım sen böyle şeyler yaşamazsın 🙏