prensesimveannesi Bitki çayı demeleme süzgeçleri oluyor böyle kapalı ve yuvarlak
Onun içerisine koyup süzgecide bardağa koyuyorum
Üzerine sıcak su, ağzını kapatıyorum
Ağzını kapatmak önemli çünkü kapatmazsak içindeki uçucu gazlar uçup gidiyormuş. Gebelik okulunda ki hemşireler böyle söylemişlerdi.
Beş dk bekleyip içiyorum
Tadı güzel
Rahatlatıcı bir etkisi var
İnşallah doğuma da yardımcı olur:)