eelifff Merhaba kızlar 38 haftadayım sabahları açlık toklu şekeri ölçümü yapıyorum sizlerde yapıyorsanız kaç çıkıyor bu arada ilk doğumum benim aç 85 tok 97 çıktı
eelifff Benim önceden yüksek çıkmıştı şimdi son haftam düzgün olmaya başladı siz nasıl yapıyorsunuz ölçümü hangi saatlerde
ebruus Nemusto her aksam 20 dkka yuru sabah olcsene dusuyo bendede aynisi oldu 26 dan beri yario bana 33 gircem
Nemusto ebruus valla denedim onuda ölçtüm gene 100 lerde çıkıyor. Tokluklarım iyi benim zaten 35+6 yım şuan elimden geldiğince diyette yapıyorum