15+3 ve saat 18:30 civarından bu yana şiddetli kasık ağrıları yaşıyorum ama kanama yok. Bazen sadece sol kasığıma bazen iki tarafa da aniden kramp giriyor. Orta kısıma da aniden giren ve bir süre devam eden sancılanma oluyor, yaşayan veya bir önerisi olan var mı? 🥺
Regl iken pco sendrom yüzünden çektiğim kasık karamplarına benziyor..