Saadetdemirkan Gamze3545 bende de olmuştu 16 17. Haftalardı sanırım 2 defa falan bayılmıştım bende sınır krizi miydi neydi bilmiyorum ama. Bebeğime bisey olmamisti. Dr git yinede tabiki bunlar bebeği strese sokan şeyler için rahat etsin yine git derim ben
Gamze3545 mucizemizibekliyoruzz Kaza ani siradan bi carpisma degil insanlari havada gorup yere cakilmalarina sahit oluncaa koptum hayattan kaybettim kendimii hep tv de gorurdum kaza anini ki ona bile oturur aglardim🙁
Gamze3545 Cok sagolun allah hepinizden razi olsun bebegimde bende cok iyiyiz hamdolsunnn rabbim hepimizin yardimcisi olsun insallah🙇♂️