İyi akşamlar arkadaşlar
Ellerimde egzama var daha önce de vardı ama hafifti yani ellerim çok suda olmadığı için belki de 😢 evlendiğimden beri kışın bir başlıyor nisana kadar ellerim kanıyor çatlıyor acıdan ağlıyorum o derece😓 böyle bir şey yaşayan var mı varsa çözümü nedir gerçekten çok zor ellerim hep suda bulaşık temizlik ve ellerimi de çok yıkarım😔