Bende küçükken varmış çok az bı müddet demir takilmisim. Ama sonrasında geçmiş hiçbir sıkıntım yok. Kızım da da kalça çıkıkligi olduğu ikinci aydaki muayenesinden belirlendi çift bez kullandık bı sene düzenli kontrole gittik başka da bı işlem yapılmadı onda da geçti çok şükür