Bende üçlü taramada risk çıktı ağladım sızlandım orta riskli dediler 1/534 down sendromu ihtimal var denildi. Araştırdım sıvıda aldırmak istemedim. Sadece özelde detaylı ultrasona girdim orda her şey sağlıklı dedi çok şükür. Şimdi 26 haftalık hamileyim Uzun bir süre zor süreç geçirdim ama artık sirkelendim kendime geldim içim rahat çok şükür sağlıklı olcak diye içimde bir his var. Yada öyle umut ediyorum ama kendime hamileliğin boyunca sıkıntı verip ilerde pişman olmak istemiyorum. İnşallah seninde evladın sağlıcakla doğar. Senin içinde dua ediyorum 🙏