Asilsmommm bu tozu akşam yatmadan bir bardak suya koyup için sabaha tuvalete rahatca çıkarsınız. İlaç kullanmak istemiyorum diyorsanız da hergün mutlaka 1 bardak kefir ve 2-3 gün kurusu kayısı yiyin çok rahatlatıyor. Normalde bu haftalarda kabızlık çok olurdu bende ama bu gebeliğimde bunları tüketerek hergün mutlaka rahatlıkla çıkıyorum tuvalete.