Ben de ayni demir ilacini kullandim, feero sanol ve decavit
Bende de ciddi ishal yapti 😑
Oyuzden doktor degistirdi, Bir suredur de solgar in demirini kullaniyorum, decavit i tamaen kestim,
O da onceki kadar olmasa da yune ishal yapiyor😭😭
Bunlarin orta yolu yok😑
Artik kendine kabizliga iyi gelicek besinler kesfetmelisin,