mommy2345 Kızlar doğumdan sonra kaç kilonuz gitti ? Bebisler çok kilo aldırıyor herşey yarıyor kolay verilir mi bu kilolar 🤭
Zeyyyn mommy2345 hamile kaldığım kıloya geri geldim ama gece bile kalkıp yiyorum geri alırım emzirdikçe acıkıyorum 🙈
zeynepemiromer mommy2345 benim doğum yapalı 16 gün oldu eski kilomdayim şuan da inan ki hemen gidiyo ve nedense bi iştahsızlık oluyor
erdem_agah mommy2345 15 aldim bir hafta sonra baktigimda 9 u gitmisti. Ama vücut tuhaf oluyor tabi gobek felan. O da 7 ayda felan eskisi gibi oldu
Karamelasepeti mommy2345 ilk dogumda 10 gün icnde 10 kg gitti. Kalan 8 kg bogazmı tutamadım icin bi alıp bi vererek 1 yıl icnde gitti ama gitmesi içn bişey yapmadm sdce emziriyordum emzirmek iyi calori yakıyor bence
Zeyyyn mommy2345 ne mümkün helede yalnızsanız ne yediğinize şükrediyorsn çoçuğu emzirirken yalvarıyorm annecim çabuk em açlıktan ölecem diye 🤣
zeynepemiromer mommy2345 evet canım fazlaca oluyor ve sıvı tüketiyorsun hiç canın yemek yemek istemiyor ben zorla yiyorum süt olsun diye
erdem_agah mommy2345 bir sene sonra doğum yapmamış gibi oluyosunuz 🥰🥰 ama kilolarin gitmesi ve biraz toparlanma bir yıl sürmüyor Allahtan
Sunavarol mommy2345 doğumun ertesi günü -10 kilo gitti geri kalan biraz daha yavaş gitmişti ama gidiyor merak etmeyin
Sogancik mommy2345 ayy ben gene seviniyorum doğumdan sonra kilo alacağım diye😀 bol bol yiycem . Şimdi alamadım doğumdan sonra alacağım inşallah 😅
Szeys mommy2345 9 kilo almıştım 16 gün oldu doğum yapalı 6.5 kilosu gitmiş. Ama geceleri her emzirmeye kalktığımda bişeyler yiyorum almazsam iyi😂
Bankacianne48 mommy2345 ikinci bebisim 10 gunluk suan hiçbir kilom kalmadı karnımda dahil sezeryan oldum ilk bebisdede 10 günde sifirlamistim oda sezeryan. Bünye meselesi herkeste farklıdır