Kizlar sizlere bir sorum var. 5haftalik hamileyim ama bir anda o kadar cok şiştim ki anlatamam, karnım bile sanki aylardır hamile gibi şişti. Bir anda bu kadar kilo almam imkansız, çok yemiyorum da ama tartıda da kilom fazla çıktı. Sizler nasıldınız, ödem midir ve yavaş yavaş bu şişlik gider mi?