Ozge_ozge canım 2 hafta önce kimyasal gebelik geçirdim. Adetim 1 hafta gecikti beta 23 dü doktorum değer düşük ama gebesiniz takip yapalım dedi 2 gün sonra 24 dü ve ertesi sabah kanamam başladı yoğun pıhtılı ve ağrılı anlayacağın kimyasal gebelikti kürtaj falan gerekmiyor zaten beta 7 ye düşmüştü kanamam 1 hafta sürdü şükür şimdi iyiyim senin beta kaç ?