Busrabozdag Kızlar merhaba. 23 haftalık gebeyim ve göbek deliğimin etrafında bi ağrı var. Bu normal mi? Aranızda var mı bunu yaşayan
MerveNur- Busrabozdag karın genişliyor diye olabilir bende de vardı o haftalardan sonra yani derim acıyordu sanki sonra karnım baya boy attı zaten 😊
Zeyyyn Busrabozdag normal canım rahim büyümeye devam ettikçe ağrıyor sanki biryere vurmuşu. Gibi içten içten yanıyor gibi oluyor arada
MerveNur- Busrabozdag evet benim 24ten sonra bi anda daha da büyüdü artık emekli göbeği gibi duruyo valla ahshahhs
Zeyyyn Busrabozdag doğurana kadar bitmiyor o ağrılar her hafta başka bir ağrı ben doğum yaptım ama gebelik daha iyiymiş valla 😊😊
Leylaelisa Benimde sağ tarafımda arkadan öne doğru gelen bi agri acı var dayanamıyorum ben bagzen karnım büyüdüğündenmi acaba benimde
Mervenurns Canım cok normal o haftalarda ağrıması sızlaması benim de o haftalarda ağrıyordu sonrasında geçiyor canım göbeğin büyüdüğü için cilt geriliyor göbek geriliyor ama yine de tabi en iyisi doktorunla görüşmek :)
Busrabozdag Mervenurns doktoruma sordum baktı magnezyum eksikliği var bende ondan dedi karnım küçük daha ama bu iki gündür bi gerginlik var tabi derimde
Leylaelisa Busrabozdag evet belimden Sanki böbrek gbi ama böbrek değil kemiklerm batiyor gibi anlatılmaz birşey ya iki gündür delirmek üzereyim soluma yatınca biraz geçiyor belimden kemiklerim sızlıyor ağrıyor öne dogru rahmimin sağ tarafina bastrnca acı hissediyorum çok garip anlmadm bende
Leylaelisa Busrabozdag kontrolüme var daha ağrıyı anlatamıyorum bile 😁 nerem ağrıdigi acidigi belli degil ki belimdeki kemikler ağrıyor aciyor bunu hissediyorum sadece ben
Busrabozdag Leylaelisa kaç haftalık hamilesin ? Eğer karnın büyüdüyse bel ağrın çok normal bende de var bel ağrısı vücut dengesi değişiyo ya ondan olabilir ☺️
Busrabozdag Zeyyyn benim gebeliğim çok ağır geçti o yüzden bir an önce zaman geçse de doğursam diye gün sayıyorum ☺️
Leylaelisa Busrabozdag 22+3 evet ondandır diye düşünüyorum ama Allah sabır versin dayanılmaz bi ağrı ya ben oturdum ağladım az önce resmen