Ozge_ozge inanın hatırlamıyorum ama doktorun beklediği gibi değildi her iki günde bir kan veriyordum ve değerlerin iki katına çıkmasını bekliyordu. En son, haftaya iğne vurucaz dedi kese de yoktu zaten. Biz de tavsiye üzerine farklı bir kliniğe gittik ve sağolsun doktor ender bey sen gebesin bu değerler de çok normal demişti. Sizinde öyle görünüyor . Doktorunuzu değişin hemen benceee