Eylulgelini kahverengi normal sayılabiliyor bazen yerleşme olduğu için ama pembe ceya kırmızı olanlar tehlike ve hastaneye gitmeniz gerekiyor evham yapmayın bir görünün düşük tehlikesi olabilir bi iğne yapıp progestan ilaç verirler hem dönemi rahat atlatasınız hem içiniz rahat eder bende yaşadım çektiğim sancılar hafiflemişti o dönem , ihmal etmeyin sevgiler 🍀🍀