Kızlar merhaba. Kasıklarımda belimde çok ağrı ve suyum mu geldi anlamadım iç çamaşırım ıslanmış çok doktor nst çektir hastanede bana at dedi çektirdim nst attm ve sancın çıkmamış bekle dedi kendmi yalancı gibi hsdyrm eşimde inanmıo belim kasıklarım ağrıyor ama nst de sancım yok başına gelen var mı ya 😔 😔