Durununannesiiiiiii Merhabalar canım anneler 4 haftalık hamileyim sizce kadın doğum doktoruna gitmelimiyim yoksa 7 8 haftayı beklemelimiyim :)
Elika0 Durununannesiiiiiii bence bekle gereksiz yere strese giriyor insan kalp atışı için zaten tekrar gitmeniz gerekecek bence biraz daha bekleyip gidin direk kalp atışı duyarsınız ☺️
Chucky9 Durununannesiiiiiii 7. Haftada gitmeniz daha mantıklı. Ama eczaneden hemen folik asit alıp içmeye başlayın bence.
kbrkrblt16 İlk hamileliğimde 4 haftalıkken öğrenip hemen gitmiştim ama sonra 7. 8. Haftayı bekleyip tekrar gitmiştim şimdi ikinci hamileliğim 8. Haftamda gittim doktora erken gitmenin pek bi faydası yok beklesen daha iyi bence :)