Durununannesiiiiiii Merhabalar canım anneler 4 haftalık hamileyim sizce kadın doğum doktoruna gitmelimiyim yoksa 7 8 haftayı beklemelimiyim :)
mercimeginannesiiii Durununannesiiiiiii 4. Haftada kese henüz görülmediği için gitmenizin bir faydası olmaz. Ama 6. Haftada gidebilirsiniz keseyi görmek için ve Allah korusun dış gebelik vs olmadığından emin olmak için. Ben 7 haftalıkken gidip hem keseyi hem bebeği hem kalp atışını görmüştüm. Hayırlı olsun şimdiden Allah kucağına almayı nasip etsin.
Durununannesiiiiiii Amiiiin çok teşekkür ederimmmm sizd3 en kısa zamanda kucağınıza almayı nasip etsin mevlam