Bende sizinle aynı durumdayım 6 haftalık geçen cuma kanamam başladı doktora gittim 1 gün hastane yattim şuan evde yatıyorum kese ve bebegin kalp atışı olduğunu için evde dinlen dedi ama benim kanama hala devam ediyor korkuyorum açıkçası cumartesi kontrol var bakalım ne diyecek bilmiyorum ilk hamileligimde hiç böyle buse yaşamıştım