Durununannesiiiiiii Canım anneler merhaba 4 haftalık hamileyim sizce kadın doğum doktoruna gitmelimiyim. Yoksa 7 8 haftayı beklemeliyim:)
GamzeGuzeller Durununannesiiiiiii canım bende 4 hafta iken öğrendim ne olur ne olmaz diye gittim keseyi göremedik o zaman ama doktorum bilgi verdi en azından yeme içme konusunda vs. Bugün de 5 haftalık olduk keseyi gördük istersen 1 hafta dikkat edip o şekilde de gidebilirsin için nasıl rahat edecekse
Sineemiis Durununannesiiiiiii erkenden gitmek büyük stres keseye ayrı kalp atışına ayrı zırt pirt gidip stres yapıyorsun beta 3000 -5000 bin olmadan gitmenin hiç bir anlamı yok 4 gebelik geçirdim tecrübe ettim eczaneden folik asit al iç zaten devlet karşılamıyor beta takibini sağlık ocağından yaptırabilirsin hafta da 1 falan umarım bende hamileyimdir bi sıkıntı olmazsa bende gec gitmek istiyorum bu sefer hatta ben kan sulandırıcı ignede vurunucam eğer gebeysem 😝
Mimik Hemen folik asit kullanmalisin, gebelik planlarken bile 3 ay oncesinden folik alimina baslanmali… Yine de aorun olmaz insaAllah… Kuzum, doktora git, folik asit yazsin🥰
Durununannesiiiiiii Bir sorum daha olacak beta 37 çıktı adet bitim tarihim 8 ekim normal mi 37? Tedirginliklerim var ya
Meltemcee Durununannesiiiiiii 2 günde bir kan verin bu değerle kese filan gozukmuyo zaten beta takibi onemli
Bushii Durununannesiiiiiii geç döllenme olabilir panik yapma benimde öyle olmuştu. 6. Haftayı bekle bence 5 haftalıkken gittim kese göründü ama 5 gün geç döllenmeydi
Dilaraa_16 Durununannesiiiiiii benimde 2 hafta önce 36 çıkmıştı randevu alırken sekreter önce ultrasona gelin dediği için gittim ama doktorum bana 2 günde bir değerimin artacağını ve 1000 üzerine çıkınca gelmemi söyledi muayene ücretini iade edip gönderdi çünkü şuan baksamda birşey gözükmez demişti. Bence sende birkaç kere kan testi yaptır baktın güzel ilerliyor gidersin doktora ben 2 gün önce keseyi gördüm 😊
Bushii Durununannesiiiiiii yani geç yumurtlamış olabilirsin ve döllenme geç gerçekleşmiş olabilir. 4 haftalık diye düşünürken aslında 3 haftalık olabilir
MaBelle Durununannesiiiiiii öncelikle beta değerinizin takip edilmesi lazım. Düzgün artış var ise sağlıklı gebelikten bahsedilebilir. Daha sonra değerinize göre doktor keseye bakar ve tahliller ister. Yani en azından 5. Hafta gibi 7-8 haftadan önce doktora gitmelisiniz. Herkesin bünyesi farklı. Bir başkası sorun yaşamayabilir ancak sizde durum farklı olabilir.
Serifedayan Durununannesiiiiiii canım betan 37 şuan için yavrun çok küçük öncelikle sağlık ocağına 2 günde bir kan ver artışın olması gerekiyor 2 günde 2 kat olması gerekiyor şuan hastaneye gitsen o şekilde olacak betan 1500 olduğu zaman git kesen görünebilir o zaman birde eczaneden folik asit temin et
Serifedayan Durununannesiiiiiii benim 989 çıktı ilk bir hafta sonra kese göründü daha sonrada 2 hafta sonra çağırdı doktorum o zaman kalp atışını duydum şimdi bir ay sonra çağırdı
Cerensultan Durununannesiiiiiii bence beklemeni tavsiye ediyorum çünkü kese gözükmüyor kendimden biliyorum testte silik çıkmadı iki çizgide net olmasına rağmen kese gozukmedi 4 haftaliktim bende 7 haftalıkken gittim ozman köşede bebekte gozuktu
Dilaraa_16 Durununannesiiiiiii Durununannesiiiiiii bu arada 5 hafta 6 günlükken keseyi gördüm şuan 6 haftalık yani herkesin aynı zamanda gözükmez tabi ama benim gibi ilk gebelik heyecanı ile gidip elin bol donmeni istemem ☺️
YoncaD Durununannesiiiiiii sağlık ocaginda bence yine bi kanina baktir artis nasil diye ve ayrica kesinlikle folik asit yazdir 1 hafta sonra felan git ben 5 haftalikken keseyi görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam 6 haftalikkende kalp atisini duymuştum