zeeynepp19 Gardropsta kargo ücretsiz diyor. Fakat açıklamalarda ücret cüzdanınızdan çekilecek diyor kafam karıştı. Satış yaptığımda müşteri cüzdanıma para gönderince kargo ücreti hesabımdan mı çekilecek kafam karıştı biri anlatabilir mi 😂
Nurklc38 zeeynepp19 Yıllardır Gardops kullanıyorum. Çok ürün sattım ve aldım. Kargo şu şekilde senden ürün aldıklarında alıcı alırken 5 tl daha fazla çekiyorlar alıcadan kargo ücreti oluyor. Yani satıcı para vermiyor alıcı veriyor
zeeynepp19 Nurklc38 peki ben gelen mesaja cevap veremiyorum telefon numarası başka hesapta kayıtlı diyor. Fatura ve adres bilgilerimde telefon numaram kayıtlı başka hesabım da yok neden o şekilde oluyor cevap yazamıyorum telefon numarası yok diyor
Nurklc38 zeeynepp19 Telefon numarası istemiyor ki üye olurken? Ben de telefon numaram kayıtlı değil orda bi yanlışlık var canım
zeeynepp19 Nurklc38 satış için mesaj geldi cevap yazamadım telefon numarası istedi kendi numaramı yazdım başka hesap var diyor kardeşiminkini kaydettim oldu şimdi
Nurklc38 zeeynepp19 Anladım canım normalde sen açtıysan sana gelmesi lazım nasıl başka kişi kullanıyor diyor anlamadım. Yılladır kullanıyorum baya da satış yaptım bende güzel bir uygulama