Eylulgunes44 Kızlar 14 haftalık hamileyim biraz önce bir kaç şey hissettim bebekmi yok yalancı hareketmi bilemedim 14. Haftada hisseden oldumu 16. Haftada hissedilir diyolar ama bilmiyorum bebekdi sanki ya.
Civcivim000 Eylulgunes44 Ben 13 te hissettim doktorum çok erken dedi ama bence bebekti şuan çünkü aynı hissin bi tık kuvvetlisi oluyor o zaman da aynı histi bence olabilir:)
mucizegebelik6 Eylulgunes44 13. Hafta hissettim kelebek çırpınışı gibiydi bence hissetmeye başlıyoruz ☺️
denizinannesi12 Eylulgunes44 vücuda göre değişiyor canım doktorum bana 16. Haftamda başladı hissediyormusun diye ama ben 21 de hissetmeye başladım 22 de dışarıdanda belli oldu damar atması gibi oluyo 21 de öyle hissettim şimdi 22 haftalığız dışarı saniyeliğine bir çıkıntı oluşuyo normale dönüyor