mutluanneee Bende 20. Haftada detaylıda kızım olacağını öğrendim ve 22. Haftada başladım alışverişe şuan 33 haftalığım herşeyim hazır 🙂 maddi durumunuz el veriyorsa başlayın bence çünkü hemen bitmiyor eksikler 🙂 ben bir çıkışımda beşiğini bebek arabasını hamağını yatağını dolabını nevresim setini aldım diğer çıkışımdada kıyafetlerini herşeyimi aldım bitirdim