Gebelikte göğüslerim hiç büyümedi ağrıda olmadı. 35 haftadayım ve hala eskisi gibi yani normalde bazılarında baya göğüste büyüme falan olur , bunun süte etkisi yok derler ama doğuma az kalmışken hiç göğüste büyüme olmaması normal mi acaba, ya sütüm olmazsa diye endişelenmiyor değilim cok mu kuruntu yapıyorum?