Mayissannesi singulair kullanmadım ancak claritine halen kullanıyorum doğumdan sonra bırakmak istedim süte geçmemesi için ama eskisi gibi olunca tekrar başladım. Bebeğim çok sükür çok sağlıklı doğdu 3 aylık olacak. Zihinsel olarakta tabi net değil ama beni dinliyor gülüyor sesler vs çıkarıyor ayında olması gerektiği gibi. Ben kortizonda kullanmıştım erken haftada net bi şekilde 15 haftadan önce kullanılmaz deniyordu ama oda hiçbir kötü etki bırakmadı. Bu arada ben claritine tableti bir gün dahi eksiksiz kullandım. Sadece yarım tablet atıyordum atak döneminde tam kullanıyordum.