İyi akşamlar herkese
2 saat önce bi anda kasıklarımda sancı ve ardından çok hızlı bir şekilde kanamam oldu. Hem de yoğun durmayan bir kanama. Hemen acile koştuk. Doktora göründüm 13 haftalık. Bu haftafa düşük beklemeyiz genelde ama bu düşük belirtisi dendi. Ultrasonla bebeğe baktık. Hareket var kalp atışı normal dedi. Yatış istedi ama ben istemedim şu an serum veriliyor. Kan uyuşmazlığından şüphelendi ve test aldılar ve sonucu çıktı şimdi. Negatif miş yani kan uyuşmazlığı var o yüzden iğne vuruyorum dedi. Vurdu. Az öncede serumla birlikte progeston iğnesi vuruldum. Kanamam iyice yoğunlaştı. Korkuyorum. 😔