Merhaba arkadaşlar adetim ayın 5 i gibi. Az önce ilk defa yaşadım önceki gebelikte yaşamadığım bir durumla karşılaştım. Lavaboya gittiğimde peçeteye hafif kahverengi bir akıntı geldi. Anlamadım acaba olabilir mi diye bi şüphe duydum ama çok çok azdı. Devamı yoktu. Üç gün önce erken gebelik testi yaptım birşey de çıkmadı. Başına böyle bir durum gelen oldu mu