Demet1234 Kızlar bebeği kaburgalarımın orada öyle bir baskı yapıyor ki, bir de çok sert ve gergin normal mi acaba? Bir de çatı ağrım da başladı. 33 haftada sizde ne gibi değişiklikler var? Randevum haftaya kafama takılıyor biraz..
Merveelisa Demet1234 benmde öyleydi doktor iyi günlerin bunlar 36 37 de napcan dedi çok haklıymış şuan 35+5 im 33 ler iyiymiş diyorum 🤣
Aycaaa571 Demet1234 bende aynı durumdayım bir yerde toplanıyor sonra kasıklarıma iniyor benimde haftaya kontrolüm bakacam artık
Demet1234 Merveelisa ya gerçekten mi üst alt kısımda sıkıntı yok ama üst taraf öyle sert ki tedirgin olmuştum. Ben de öyle düşünüyorum şimdiden böyle gerginse son ay ne yapacağım 😂😂
Demet1234 Aycaaa571 yalnız değilmişim 🙈 ama benim genel olarak yukarıda ama aşağı nadir iniyor. Peki hareketleri falan nasıl?
Merveelisa Demet1234 üstte olması çok zorluyo beni de taş oturmuş mideme gibi hissediyorum 🤣 ama kasıkta olunca da sürekli tuvaletim var gibi o da kötü ya
Aycaaa571 Demet1234 hareketleri beni bitiriyor aniden birden yukarı çıkıp sonra aşağı inip sağa sola gidiyor
Demet1234 Merveelisa aynı durumdayım ben de. Bazen aşağı inince gerçekten senin yaşadıklarını yaşıyorum. Özellikle geceleri 😄 ya internette erken doğum falan olabilir diye yazılmış korktum o yüzden ya. İyi olsun da çekerim ben ağrısını 😄
Demet1234 Aycaaa571 ben de daha çok sağ ve sol tarafa tekme atıyor. Dönmesi daha az oluyor ama olunca da sert oluyor 😊