Makskala avent öneririm canım ben çok araştırdım aventin plastik olanını almadım ama çevremde kullananlar var ondan da memnunlar ama ben cam olanı tercih ettim ve o kadar güzel ki bence avent al canım 🥰 diğerini diyorum ya ilk defa senin postun da gördüm 😀