Sedai- ay bende 23 haftam bitmek üzere işyerindekiler yok çok ağırlaşacaksın son 3 ay şişeceksin ayakların şşişecek neler diyorlar neler, çünkü hamileliğimin ilk aylarından beri paso elbise topuklular giydiğim için kıskanılıyorum hayret bişey ne alaka yahu.