Giizem Kızlar merhaba🙋🏼♀️🤰🏼 Göbeğim artık yavaş yavaş çatlamaya başladı başlıcak erkenden önlemini almak istiyorum. Çatlaklar için en iyi , en etkili krem hangisi ? Siz hangisini kullanıyorsunuz ?
rileyss Giizem ben duşlardan sonra palmers tummy butter onun dısında da sabah aksam lierac kullanıyorum, 26+4 üm şu ana kadar çatlağım olmadı
Mbceylanli Giizem vallahi ben zeytinyağı kullandım doğal. 34 teyim bir tane çatlağım Yok hiç bi yerimde ☺️
Rumeysaylz Bende mustela kullanıyorum çok memnunum canım 12. Haftamda itibaren kullanmaya başladım ama bu çatlama konusu kremlere pek bakmıyormuş genetik faktörlerde etkili oluyormuş bilemiyorum inşallah faydasını görürsün sende.
Cansucbrdmr Canım ben aktardan aldığım badem, kakao, susam ve kayısı yağlarını eşit oranda karıştırdım çatlayabilecek yerlerme sürüyorum 2günde bir her duştan sonra. 19 haftalığım henüz çatlak yok ama ilerleyen zamanlarda olma olasılığı yüksek çünkü hamilelik öncesinden kilom olmadığı halde hafif çatlaklarım var. İnşallah fayda eder denemekte fayda var🤷♀️
Cananscs Ilk hamileligumde bişey kullanmadım tabi bukadar bilgili değildim bol su içersen çatlak olmaz denildi ama oldu şimdi daha çok çatlamamak için bebe yağı aldım inş çatlamam fazla çatlaklardan nefret ediyorum