Meliskam Kizlar 36 haftadayim sol tarafda vajina kemiği agriyor uzaninca dönmekte zorlaniyorum kalkamiyorum baya acitiyor sanki kırılacak gibi oluyor 🥺🥺🥺🥺🥺 ilk gebeligim normal olup olmamasini bilmiyorum ? Yasayan varmi ?
Kandemir_94 Meliskam valla bende de var öglenden beri uzandım gecmesini bekliyorum 32. Haftadayım bugün nst de verdim ne sancı ne bi sorun hiç Bişey yok şükür bebek aşagı dönmüş aceba onun baskısımı bilmiyorum yarın soracagım doktora inşallah geçer. Belki geçicidir gecmezse bi doktora danış mutlaka.🌸
Babymoomy Meliskam aynı haftadayız oğlumda da yaşadım doktora sorduğumda artık rahimin yumuşacığını ve kendini doguma hazırladığını gösterir dedi
Hilal-95 Meliskam al bendende okadae var ya çok fena ağrıyor 🤦🏻♀️ Kırılcak sankı birbirine girmiş gibi 36 haftalığım 1 haftadır aynı ağrı
buketpoyraz Meliskam bende aynısını sol tarafta yaşıyorum 😔 hemde 25ten beri 37 haftalığız su son 2 haftadır yere oturunca birdahaki kalkamıyorum tek basıma çok çok kötü bir agrı 😭 inşallah doğumdan sonra en erken bu illlet agrıdan kurtuluruz
Kandemir_94 Meliskam inşallah en kısa zamanda düzelir,düzeliriz sağ salim dogumdan sonra toparlarız bişey kalmaz elinden geldiği kadar dinlen🙏🏼🌸
Bsrglpp Meliskam canım aynısı bende de var doktorum normal olur artık dedi ama tabi sen yinede doktoruna muayene ol
Ozgeselin- Ne çekiyorum ondan ah… oturunca kalkamıyorum yatınca dönemiyorum bebişin baskısı normal bi durum