Minisomini secoz kusmasını görmezsek gece filan diye lazım diyorlar. Bende letgodan aldım uygun olanını
Mavimucize Benim benek ihtiyaçları arasinda iyiki almışım dediğim seylerde 1. Sirada gelir. Cok arastirip almistim .kizim 1 yasinda hala kullanıyorum. Ilk dogdugunda da zaten cok rahat yatti ve yukseltili oldugu icin icim cik rahattı. Tavsiye edrrim. Benimki buydu https://www.hepsiburada.com/sevi-bebe-273-anne-yani-bebek-reflu-yatagi-p-HBV00000FH1KR?magaza=beautiful+cosmetics&url_src=and-product-detail
Gizemin-minnakI @“secoz” ani bebek ölümlerinin önüne bile geçiyor yani bence gerekli . Bebek siz görmediğiniz bir zaman mesela gece kusabilir. Reflü yatağı gerekli ben ilk aylar sürekli kullanmayı düşünüyorum .
Vendor secoz bence en başta almanız gereken bisey bu yatak fakatalt tarafı destekli olsun yandaki korumaların altta da olsun benim oğlum kaymisti yeni doğduğunda battaniyenin altında kalmıştı cok dikkat ediyordum hemen gördüm..
2-prensesannesiii secoz 2 çocuk büyüttüm ilk kızım öyle.boyle.kusmazdi kucağımıza alamszdik yani . Ama ben gerek görmedim doktorumda yatağını biraz eğilimli yap yeter dedi öyle yaptım bende yatağının altına birşeyler koydum şart değil bence