Sisi 30 lu haftalara hoşgeldin o zamansa :) ben 36+3 üm göğüs kremine bir aydan fazla ıldu başlayalı. Mercimek kadar sürüyorum her gece. Lansinoh kullanıyorum. Yürüyüş başından beri yapmaya çalışıyorum ama son bir aydır merdiven inip çıkmayı hergün yapmaya çalışıyorum az ve ya çok. Malum bu haftalarda yorgunluk fazla oluyor.