Mucizepamugum Gozde939e99e yok yok cok minik bisey benim sancilarin yaninda hic benimkinler 40 lari buluyodu ama ben hissetmiyodum 😅
Aselinkooo Gozde939e99e senin hissetmen daha önemli canım 40 üstü sancı olur senin 40 lara çıkmamış bile çok az yani
Mucizepamugum Gozde939e99e ama korkulucak kadar degil benim 27 haftalikkenden basladi boyle hafif sancilar nst de 38 haftalikken geldi bebegim cok sukur 🤲❤
Gozde939e99e Mucizepamugum hee insallah benimkide vakti saatinde.gelir 😍 bende hic sancı hissetmedim cnm oyuzdn doktorm da net bi aciklama yapmadi
Gozde939e99e Mucizepamugum hee insallah benimkide vakti saatinde.gelir 😍 bende hic sancı hissetmedim cnm oyuzdn doktorm da net bi aciklama yapmadi
momsturk NinovaLemi ben de öyle yapıyorum sırt üstü yatmak mümkün değil zaten ilk nst mde öyle yaptım ama çok zordu. taktıktan sonra dönüyorum hemen
NinovaLemi momsturk ben her seferinde söylüyorum sol tarafıma döneyim daha rahat olur diye gerek yok diyorlar. Sonra lafıma geliyorlar, bi dönelim o zaman diye