Vendor Ozge_ll ben kullandım ilk gebeligimde düzenli hemde ama yine çatladı:( biraz genetik Galiba yapıyla alakalı ama illa ki ise yariyordur nemlendirir en azından daha çok çatlayacaksa aza indirir belki
Linakent Ozge_ll badem değil kayısı yağı kullanıyorum bir arkadaşım gebeliğinde kullanmıştı 0 çatlak 19+2 olduk bizde de pek bir şey yok şükür 😅