Arkadaşlar merhaba, ben park yatak aldım, kendi odamda yatacak inşallah.. ayrı bir odası yok şimdilik.
Soruma gelince 29+3 teyiz. 32+0 da işe geri döneceğim. Doğum 37. Haftada olacak inşallah. 36 ya kadar falan çalışmayı düşünüyorum. Sizce bu şartlarda yatağını odamıza ne zaman kurup nevresim vs yıkayıp sermeliyim? 31. Haftada( işe başlmadan) çamaşırlarını yıkamayı düşünüyorum inşallah. Hastane çantasını da hazırlarım belki. Ama yatak konusunda hem heyecanlanıyorum hem de acele etmeyeyim diyorum🤭☺️ fikirlere önerilere açığım, buyrun yazın.