Seymaben Evet hanımlarrr sabah post açmıştım rüyada cinsiyeti gören varmı diye belki hatırlayanlarınız vardır hamileliğimin başından beri erkek hissediyordum ama bebeğim KIZZZZZZ😅😅😅😅
esrayce Hamileliğimin basından beri hissettim erkek olacak diye 31 haftalıgız oglum olacak Allah’ım nasip ederse♥️
Seymaben esrayce bende ilk hamileliğimi öğrendiğimden beri hep erkek hissetim ama bugun kızım olucağını öğrendk 🌸🌸🥰sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin allah❤️