Busraeroglu Kızlar selam :) bugün bebek arabası baktık, joie kullanan almayı düşünen vs var mı aranızda acaba
Minikkelebek2022_38 Busraeroglu Arkadaşım joie litetrax 3 modelini 2yıldır kullanıyor asırı memnun her gun taslı yollardan gıdıp gelıyor araba hala tas gıbı bende onun önerısıyle aldım 😊
Busraeroglu busra1997alpaslan2021 bizde bugün shale diye bir modeline baktık beğendik muhtemelen onu alacağım :) güzel günlerde kullanın inşallah 💕
Ebbrruu Bastonunu kullanıyorum ayrıyeyten pusette bağlanıyor model adını hatırlamıyorum ama çok memnunum