marbling10 kilosu yüksek olsaydı doktorum derdi canm maşallah iyi bebek , kilosu da iyi dedi haftasıyla uyumlu dedi ha bide kumru hanım birşey dememiş sen demişsin hangi anne ister bebeginin zayıf çılız doğmasını her anne bebeginin kilosunun ce sağlıklı doğmasını ister sözlerimi yanlış anlama lütfen Rabbim herkese Bebegini sağ sağlim kucagına almayı nasip etsin inşallah sağlıklı doğumlarınız olur inşallah.😊