Mrymgn Kızlar pazar günü sezeryan ile doğumum var inşallah. Birkaç gündür göğsüm de şişlik ve ağrı var. Süt geleceği için mi böyle
333 Mrymgn Doğumdan sonra hemen gelmezse de korkma canım ben sezeryan olalı 15 gün oldu 4. Gün tam anlamıyla sütüm geldi. Korkmuştum hiç olmayacak diye süt olmazsa BİLE bol bol memeye tut bebeği ne kadar emzirirsen o kadar iyi geliyor