baby74 sen heyecan yapmişsin da..
14ünde adetim bitti diyorsun
Yumurtalaman en erken 20sinde falan olmuştur
Zaten birşey oluşuyorsa şu an hala oluşma aşamasında olduğu için bi hissiyati olmaz
10gün sürer aşaği yukarı
Testin de negatif çıkmış
O yüzden sana doktorun haftaya belli olur zaten demiş
Böyle hissedip de gebe çıkan da olmuştur illaki ama psikolojik bi his şimdilik sadece 🤷🏻♀️ Bilmem anlatabildim mi