Birtanemm Kızlar ne durumdasınız neler yapiyosunuz bebişlerinizin ismine karar verdinizmi eşim asmin istiyor ben elisa istiyorum kaynanam kayınım görümceler havvanur istiyor kayınpederim zehra istiyor 😂😂oğlum. Masal istiyor sizce hangisi güzel
bahtnurr1 Birtanemm ahahahaha kız birlikte mi yaptınız da çocuğu herkes bişey istiyo 😂 son zamanlardayız artık sanırım 1 hafta daha sabredelim diyip duruyorum oğluma isim belli bile 🥰
Leylosacl Birtanemm 19 şubat olmaz mı kızımı bekliyorum bende zümra olacak ismi sezaryen doğum olacak benim 2. Gebelik 11 Kasım gibi doğar
Birtanemm bahtnurr1 🥰sağlıcakla gelsin minik 🤲🤲🥰isim belli olunca dilede alışıyor ya iyi oluyor bizimki ilki belliydi hep ismiyle ne zmn doğcak diye seslenirlerdi alışmıştık şimdi buna nasıl alışıcaz bilemiorum
Birtanemm Minik_fasulye kendimi çök yorduğumda oluyor bel ağrısı ama bugün bebeğim çok kasiyor kendini ve kastıkça rahim ağzım ağriyor 🤦♀️Sanki açılma var gibi geliyor bana 😅
Minik_fasulye Birtanemm benim de kasılıyor aşağı düşmüş baya karnım ☺️ Adet sancısı gibi ağrılar yaşıyorum geceleri genelde
Birtanemm Minikpanda6 😂😂onlarda daha doğurmadınmı seninki gelmek bilmiyor diyorlar habire sanki benim elimde 😅😅