Hanımlar merhaba 31+2 haftalık gebeyim 2 gündür tuhaf şeyler olmaya başladı dün gece suyum geldi sandım hastaneye gittik eşimle idrar kaçagım olmuş nst ye falan bagladılar sancım çıkmadı bebeğimin kalp atışlarıda normal çıktı 10 15 dakika önce oturdugum yerde bişey geldiğini hissettim alttan sümüksü bir akıntı ve akıntının içinde kırmızımsı bir şey daha vardı afedersiniz özel bölgemi sildiğim zaman da kırmızı bişeyle beraber akıntım geldi nişan böyle bişey mi yoksa daha farklımı bu kadar erken olması normalmi ilk gebeliğim bilmiyorum mazur görün 🙏🙏