Ayseesr 37+5oldk geçen gün nst de sancm çktı ben hssetmesemde. Muayene edince 1 cm açıklık ve yumuşama var şuan yatrmyorm ama sancını takip et sıklaşnca ara beni dedi o gün eve gelnce 10 dk da bir düzenliydi akşam düzeni bozuldu sıklaşacak derken dünden beri sancılarım düzensiz kasılmam var nst de 70 küsür çkyo şuan sancı htta uyurken terletyo ama açılma ilerlememiş bugün yine muayene oldm öyle dediler beklyorm