Selam kızlar ben 3 ay önce saç derimde mantar olduğu için belime kadar olan saçlarımı kazıtmıştım çok şükür geçti iğleşti saçlarımı uzatmaya çalışıyoruz 4 ay sonra bebişimi kucağıma alcam allah nasip ederse soğan suyu kürünü çok duydum aranızda kullanan varmı varsa faydası oldumu bir ayda kaç cm uzatır ve sizin bildiğiniz hızlı saç uzatma yöntemleri var mı doğuma kadar nekadar uzatırsam okadar iyi şuan yaklaşık 5 cm civarı saçlarım bildiğiniz erkek gibi 😢