Öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun sürekli yatmaniza gerek yok ben ilk 2 gün yattım sonra normal islerime dönmüştüm 10.gun pozitifi görmüştüm belirti olarak kasiklarda batma olmuştu simdi 27 haftalık olduk çok şükür Rabbim sizlerede nasip etsin inşallah 🤲☺️