sibel111 İlk sütümün yani süt değilde ilk gelen sıvı gelmesini 1,5 ay önce sütyenlerimde farketmiştim lekeleri . Şimdi de tişortüm resmen ıslak baya akıyor bu normal mi ?
Calisananne25 sibel111 benim de öyle oluyor, merak edip parmağımı dokundurdum tadına baktım ben ekşi gibiydi umarım düzelir 🤭🤣
Gul2808 sibel111 17 .haftadan beri ara ara geliyor bazen çok bazen az doktor normal sut kanalları açılıyor demişti
Calisananne25 sibel111 hiç bilmiyorum canım ama bir yakınımın da aynı şekilde süt geliyordu normal zamanında doğurdu