Gizgizgiz kaynımlar kullanıyorlar aşırı memnunlar bizde onların tavsiyesi ile aldık . Henüz bebeğimiz doğmadı ama memnun kalacağımzı düşünüyorum genelde herkes memnun . Ebebekten aldık biz oradaki satıcı en iyi bebek arabası dedi çok hafif ve kullanışlı uçakta kabine rahatlıkla konuluyormuş